Izvještavanje o stanju za management. Sudjelovanje u razvoju, unapređivanju i organizaciji poslovanja
- Nabava – Nabavka informatičke opreme i potrošnog materijala
- Edukacija – In-house trening u korištenju Microsoft Windowsa i Officea, prilagođen potrebama radnih mjesta
- Helpdesk – Pomoć putem telefona ili e-maila za djelatnike, 24/7/365
- Održavanje – Održavanje računala i periferne opreme
- ICT uslugeInternet i telekomunikacijske uluge
- Savjetovanje – Savjetovanje mendžmenta, razvoj i unapređenje poslovanja i organizacije
Provodi se kroz preventivnu kontrolu korištenja informatičke opreme i usluga, primjena pravila sigurnosti, a što rezultira pravodobnim informiranjem managementa tvrtke o uočenim problemima i potencijalnim rizicima za poslovanje s prijedlozima rješenja.
Rezultati ICT managementa su racionalizacija, kontrola i promptno izvještanje o:
- korištenju informatičke opreme, resursa i softverskih licenci
- potrošnji informatičke periferne opreme poput printera
- troškovima vanjskih ICT usluga poput telekom operatera i internet usluga
- tehničkoj i korisničkoj dokumentaciji
Kao dodatnu vrijednost, ICT management omogućuje efikasnu i jednostavniju provedu svih odluka managementa tvrtke po pitanju organizacije i svih ostalih promjena u poslovanju, u čemu aktivno sudjeluje te pridonosi s prijedlozima.