ICT MANAGEMENT

management
Izvještavanje o stanju za management. Sudjelovanje u razvoju, unapređivanju i organizaciji poslovanja

  • Nabava – Nabavka informatičke opreme i potrošnog materijala
  • Edukacija – In-house trening u korištenju Microsoft Windowsa i Officea, prilagođen potrebama radnih mjesta
  • Helpdesk – Pomoć putem telefona ili e-maila za djelatnike, 24/7/365
  • Održavanje – Održavanje računala i periferne opreme
  • ICT uslugeInternet i telekomunikacijske uluge
  • Savjetovanje – Savjetovanje mendžmenta, razvoj i unapređenje poslovanja i organizacije

Provodi se kroz preventivnu kontrolu korištenja informatičke opreme i usluga, primjena pravila sigurnosti, a što rezultira pravodobnim informiranjem managementa tvrtke o uočenim problemima i potencijalnim rizicima za poslovanje s prijedlozima rješenja.

Rezultati ICT managementa su racionalizacija, kontrola i promptno izvještanje o:

  • korištenju informatičke opreme, resursa i softverskih licenci
  • potrošnji informatičke periferne opreme poput printera
  • troškovima vanjskih ICT usluga poput telekom operatera i internet usluga
  • tehničkoj i korisničkoj dokumentaciji

Kao dodatnu vrijednost, ICT management omogućuje efikasnu i jednostavniju provedu svih odluka managementa tvrtke po pitanju organizacije i svih ostalih promjena u poslovanju, u čemu aktivno sudjeluje te pridonosi s prijedlozima.